Politica de protectie a datelor personale a Flex Financial IFN SA

Pentru noi, Societatea Flex Financial IFN SA (Operatorul), protecția datelor dumneavoastră cu caracter personal are o importanță primordială. Prin urmare, am dori sa va informăm cu privire la motivele, scopurile, perioadele și în ce mod sunt procesate datele dumneavoastră cu caracter personal, atunci când vizitati site-ul nostru web - www.flexcredit.ro și solicitați un credit acordat de Operator. Noi respectăm cu strictețe reglementările aplicabile privind protecția datelor, în cadrul fiecarei operațiuni de prelucrare a datelor cu caracter personal. Regulamentul General nr. 679/2016 (“GDPR”) privind protecția persoanelor fizice cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, se aplică pe teritoriul UE, începând cu data de 25 mai 2018, vă oferă drepturi sporite de protecție a datelor cu caracter personal, cărora le corespund și obligații mai detaliate.

Website-ul Flex Financial IFN SA poate include link-uri catre alte website-uri care sunt gestionate de alte entități/persoane juridice care nu au legatură cu activitatea Flex Financial IFN SA și cu privire la care Flex Financial IFN SA nu poartă nicio responsabilitate. De asemenea, putem oferi link-uri către alte website-uri operate de companiile afiliate Flex Financial IFN SA, care aplică politici separate în privința confidentialității. Daca accesați aceste website-uri prin intermediul website-ului nostru, ar trebui sa consultați politicile de confidențialitate ale acestora pentru a putea înțelege în ce mod se prelucrează datele dumneavoastră cu caracter personal.

I. Introducere

În prezenta Politică de Protecție a Datelor cu caracter personal ” Flex Financial “, ”Operatorul“, “noi” sau “noastră” înseamnă Flex Financial IFN SA. .

Prezenta politică de protecție a datelor cu caracter personal explică și reglementează

cum și când colectăm datele dumneavoastră cu caracter personal și ce informații colectăm;

cum și de ce prelucăm datele dumneavoastră cu caracter personal;

drepturile dumneavoastră în legătură cu datele cu caracter personal ce vă aparțin.

Citiți cu atenție această politică. Prin accesarea și folosirea site-ului și a serviciilor noastre, confirmati ca ati avut oportunitatea adecvată sa citiți prezenta Politică, că ați înțeles-o și că sunți de acord sa o respectați. Dacă nu, trebuie să întrerupeți imediat utilizarea Website-ului nostru și a serviciilor oferite de noi.

Prezenta politică poate fi modificată în scopul respectării legislației aplicabile sau pentru a satisface dinamica cerințelor noastre de bussines. Va recomandăm să consultați periodic această pagină, pentru a afla cele mai recente informații despre practicile noastre de confidențialitate și despre modificarile aduse Politicii noastre de protecție a datelor cu caracter personal. Flexcredit poate revizui în orice moment această Politică fara a anunța în prealabil, operand modificarile direct pe acest Website.

II. Informații Generale.

1. Cațiva termeni pentru o mai bună înțelegere a acestei politici:

“Date personale” - înseamnă orice informații privind o persoană fizică identificată sau identificabilă (“persoana vizată”); o persoană fizică identificabilă este o persoană care poate fi identificată, direct sau indirect, în special prin referire la un element de identificare, cum ar fi un nume, un număr de identificare, date de localizare, un identificator online, sau la unul sau mai multe elemente specifice, proprii identității sale fizice, fiziologice, genetice, psihice, economice, culturale sau sociale;

“Persoana vizată” - înseamnă orice persoana fizica care este identificată sau identificabilă, prin intermediul datelor cu caracter personal prelucrate.

“Prelucrarea datelor cu caracter personal” înseamnă orice acțiune pe care o desfășurăm sau o putem efectua împreună cu datele dumneavoastră personale, incluzând dar fără a se limita la colectarea, analiza sau distrugerea acestora.

"Operator" înseamnă persoana fizică sau juridică, autoritatea publica, agenția sau alt organism care, singur sau împreună cu altele, stabilește scopurile și mijloacele de prelucrare a datelor cu caracter personal; atunci când scopurile și mijloacele prelucrării sunt stabilite prin dreptul Uniunii sau dreptul intern, operatorul sau criteriile specifice pentru desemnarea acestuia pot fi prevăzute îîn dreptul Uniunii sau îîn dreptul intern;

“împuternicit al Operatorului” – persoană fizică sau juridică, autoritate publică care prelucrează datele dumneavoastră personale în numele Flex Financial SA.

“încălcarea datelor cu caracter personal” înseamnă o încălcare a securității care duce, în mod accidenta sau ilegal, la distrugerea, pierderea, modificarea, sau divulgarea neautorizată a datelor cu caracter personal transmise, stocate sau prelucrate într-un alt mod, sau la accesul neautorizat la acestea;

"Date privind sănătatea" înseamnă date cu caracter personal legate de sănătatea fizică sau mentală a unei persoane fizice ;

"Autoritate de supraveghere" inseamna o autoritate publica independentă, instituită de un stat membru în temeiul articolului 51 dîn GDPR;

2. Cine suntem?

Flex Financial IFN SA este o companie, al carui obiect de activitate este acordarea de credite de consum, fară emitere card de credit;

3. Cum ne puteți contacta?

Flex Financial IFN SA are sediul social în București, Sectorul 3, Șoseaua Mihai Bravu, Nr. 510A Etaj 2, telefon 021 9639. .

Ne puteți contacta vizitând orice birou din țară sau pe website-ul nostru: www.flexcredit.ro

Responsabilul cu Protectia Datelor (“DPO”): e-mail: [email protected]

4 . Date cu caracter personal pe care le prelucrăm

Pentru parcurgerea fazelor precontractuale precum și pentru încheierea și executarea contractului, în calitate de operator de date, Flex Financial, prelucrează conform GDPR și legislației aplicabile datele furnizate de Solicitantul Creditului precum și date pe care Operatorul le generează pe baza acestora sau le consultă din alte surse, respectiv:

• date de identificare, cum ar fi numele, prenumele, CNP, seria și numărul CI, precum și alte informații conținute de acestea (e.g. data nașterii, cetățenia, sexul, tipul actului de identitate, data emiterii, data expirării, etc.), semnătura,

• date de contact, cum ar fi: adresa de domiciliu, adresa de corespondență, e-mailul, telefonul.

• imaginea video sau statică (fotografia), în cazul contractarii anumitor produse ce nu implică prezența fizică a celui ce Solicită Creditul în birourile noastre (creditele on-line).

• date privind starea civilă.

• vocea, în cazul în care contractarea anumitor produse nu implică prezența dvs. fizică în birourile noastre și în cazul înregistrării apelurilor în vederea derulării contractului cu Dvs.

• date necesare evaluării eligibilității Dvs., cum ar fi:

  • informații privind calificarea profesională, precum informații referitoare la ocupația, numele angajatorului, poziția deținută etc.;
  • informații ce servesc cunoașterii clientelei, precum funcția publică deținută, expunerea politică etc.;
  • - informații privind starea Dvs. financiară, precum venituri, solvabilitate, istoricul de credit, bunuri deținute în proprietate;

  • informații cu privire la alte credite, istoric de plată, executări siite;
  • informații referitoare la activități frauduloase sau, după caz, potențial frauduloase, cum ar fi acuzații și condamnări pentru (tentative de) fraudă, săvârșirea de contravenții sau infracțiuni ( pentru fapte de spălarea banilor și/ sau finanțarea actelor de terorism etc);
  • date privind educația, în cazul în care asemenea informații ne sunt funizate în cadrul documentației depuse, sau dacă prelucrarea lor este necesară pentru dovedirea de către Solicitantul Creditului a situației în care se află aceștia sau membrii familiilor lor, în vederea acordării unor facilități la produsele de creditare sau a unui anumit tip de credit cu destinație educațională.
  • - date de sănătate cuprinse în: documentația specifică creditelor cu destinație medicală emise de instituția de sănătate care să ateste nivelul costurilor aferente tratamentului/ spitalizării/ investigațiilor/ intervenției/dispozitivelor medicale speciale. Aceste date pot să aparțină Solicitantului de Credit cât și membrilor familiei.

    • orice alte date necesare sau utile desfășurării activității operatorului, în condițiile legii, precum și date cu caracter personal care sunt aduse la cunoștință de către persoanele vizate în diverse circumstanțe legate de interacțiunile cu Operatorul.

    5. Temeiurile legale în baza cărora prelucrăm datele personale ale Clienților

    Datele cu caracter personal vor fi prelucrate de Flex Financial IFN SA numai în conformitate cu reglementările aplicabile privind protecția datelor. Când comunicați cu noi, prin intermediul oricăruia dintre canalele de comunicare agreate, sunteți de acord că datele pe care le-ati furnizat sunt corecte, complete și actualizate.

    Temeiurile legale în baza cărora Flex Financial prelucrează date cu caracter personal sunt, după caz

    obligația legală a Flex Financial (când prelucrarea datelor este necesară pentru îndeplinirea unei obligații legale a Operatorului);

    încheierea/executarea contractelor (prelucrarea este necesară pentru executarea unui contract la care persoana vizată este parte sau pentru a face demersuri la cererea persoanei vizate înainte de încheierea unui contract);

    interesul legitim al Operatorului și/sau al unor terți;

    necesitatea de a prelucra datele pentru îndeplinirea unei sarcini care serveşte unui interes public (ex. aplicarea măsurilor pentru cunoașterea clientelei pentru prevenirea spălării banilor și finanțării terorismului);

    consimțământul persoanei vizate.(exemplu marketing)

    Atunci când prevederile legale ne obligă să prelucrăm anumite date într-o anumită situație sau dacă datele dumneavoastră sunt necesare pentru încheierea sau derularea contractelor de credit, dacă refuzați prelucrarea acestora nu veți putea să accesați produsele Flex Financial.

    În cazul în care vă prelucrăm datele în temeiul interesului legitim al nostru sau al unor terți, puteți să vă opuneți acelor prelucrări pentru motive legate de situația dumneavoastră particulară. În unele cazuri, interesul nostru legitim sau al unor terți este posibil să fie mai presus de drepturile dumneavoastră și nu vom putea da curs cererii prin care vă opuneți prelucrării (ex. prelucrarea datelor în sistemul Biroului de Credit).

    Dacă vă prelucrăm datele în baza consimțământului/acordului dumneavoastră, aveți dreptul să vă retrageți oricând acest acord. Cu toate acestea, retragerea nu va afecta prelucrările anterioare ale datelor dumneavoastră. Exemplu când vă prelucrăm datele în temeiul consimțământului în scop de marketing aveti dreptul să vă retrageți acest acord. Retragerea acordului de marketing nu vă afectează dreptul de a deveni sau de a rămâne clientul nostru. Cu toate acestea, refuzul de vă fi prelucrate datele în scop de marketing va face ca operatorul să nu vă poată înștiința despre anumite oferte/promoții și, pe cale de consecință, este posibil ca în unele cazuri să nu puteți beneficia de produse/servicii în condițiile promoționale).

    6. Prevederi speciale legate de minori

    Operatorul nu urmareste în activitațile sale prelucrarea datelor cu caracter personal ale minorilor. O atenție deosebită se acordă de către Operator pentru a se asigura ca orice prelucrare a datelor cu caracter personal ale minorilor se realizează în conformitate cu cerințele legale și în cazuri strict determinate.

    Operatorul nu realizează activitati promoționale de marketing direct față de minori.

    Persoanele care nu au împlinit vârsta de 18 aninu li se permite accesul la servicii sau orice comunicati pe website-ul Operatorului, ori participarea la concursuri sau campanii ale acestuia.

    De asemenea, orice persoana care ne furnizează datele cu caracter personal prîn intermediul cererii de credit, apelului telefonic, website-ului sau altor aplicatii sau dispozitive acoperite de aceasta Politică, garantează ca este major, respectiv are capacitate deplinaăde exercițiu.

    Orice colectare sau prelucrare de date cu caracter personal ale minorilor se va realiza numai în condițiile legii și având în vedere cele menționate anterior și în situații strict determinate de scopuri.

    7. Pentru cât timp vor fi stocate datele mele cu carcter personal?

    Datele cu caracter personal se stochează pentru perioadele necesare atingerii scopurilor pentru care au fost colectate. Dupa atingerea scopurilor pentru care au fost colectate datele cu caracter personal, vor fi distruse. în cazul în care, dupa realizarea obiectivelor noastre, vom decide să stocăm datele cu caracter personal în scopuri statistice, acest lucru se va face sub forma de stocare a datelor în format anonim, mod în care nu puteti fi identificat în vreun fel.

    Flex Financial va lua toate măsurile tehnice și organizatorice necesare pentru distrugerea datelor ce nu mai sunt necesare realizării scopurilor pentru care au fost colectate, cu excepția cazurilor în care există motive întemeiate pentru ca Flex Financial să le prelucreze pe o perioada mai lunga de timp(în scopul îndeplinirii unor obligatșii legale sau în interes legitim); când faceți o cerere de restricționare a prelucrării, în conformitate cu drepturile dumneavoastra, detaliate mai jos; sau îîn scopul sau compatibil cu scopul inițial pentru prelucrare, caz în care veți fi informat în timp util.

    Flex Financial stochează datele cu caracter personal colectate, pentru următoarele perioade

    Datele cu caracter personal completate într-o cerere de credit sunt păstrate îîn evidențele Flex Financial pe o perioada de 3 ani de la data semnarii cererii de creditare, în cazul în care aceasta este respinsă si, respectiv, pe o perioadă de 5 ani începând cu data încetării relației contractuale, în cazul în care se va încheia un contract de credit urmare a aprobării cererii de credit( în vederea indeplinirii prevederilor ce țin de legislația privind cunoașterea clientelei, prevenirea spălării banilor și combaterea finanțării terorismului),

    Datele prelucrate în cadrul activitătii Flex Financial în sistemul Biroului de Credit, acestea sunt stocate la nivelul acestei entități și dezvăluite Participanților timp de 4 ani de la data ultimei actualizări, cu exceptia datelor solicitantilor de credit care au renunțat la cererea de credit sau cărora nu li s-a acordat creditul, care sunt stocate și dezvăluite Participanților la Biroul de Credite pentru o perioadă de 6 luni.

    Datele prelucrate în cadrul activitătii Flex Financial în sistemul INFODEBIT, în general acestea vor fi șterse după o perioadă de 5 ani de la colectarea și înregistrarea acestora în sistem pentru evaluarea bonității. În situațiile de respingere a creditului ori de retragere a cererii de credit acestea vor fi prelucrate pentru o perioadă de 6 luni de la colectarea acestora.

    Datele cu caracter personal pentru care Flex Financial are obligația legală de raportare către Centrala Riscului de Credit (CRC) vor fi mențnute în evidențele CRC pe o perioadă de 7 ani de la data înscrierii lor

    În scopuri de marketing până la retragerea consimțământului ;

    10 ani de la începutul anului următor celui în care au fost realizate/ emise/ înregistrate documentele justificative în cazul stocării datelor, în vederea îndeplinirii prevederilor ce țin de legislația fiscal-contabilă legată de păstrarea registrelor contabile și documentelor justificative;

    15 ani de la începutul anului următor celui în care a fost închis produsul în cazul stocării datelor în vederea prevenirii săvârșirii de infracțiuni, cum ar fi Legea nr. 241/2005 pentru prevenirea și combaterea evaziunii fiscale, și bunei administrări și înfăptuirii justiției

    În cazul în care datele sunt prelucrate pe baza unui consimțământ acordat – până la retragerea explicită a consimțămăntului.

    În cazul în care datele sunt prelucrate pentru protejarea drepturilor și intereselor societății(intersul legitim), care depășesc în mod rezonabil interesele persoanelor fizice – până la dispariția dreptului și / sau până când interesele nu mai există.

    8. Datele cu caracter personal colectate prin intermediul supravegherii video și prin înregistrare telefonică

    Flex Financial în conformitate cu prevederile Regulamentului (UE) 679/2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal, Legii nr. 333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor șii protecția persoanelor și Hotărârea de Guvern nr. 301/2012 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 333/2003, administrează în condiții de siguranță și numai pentru scopurile specificate datele cu caracter personal care sunt furnizate prin intermediul sistemului de supraveghere video doar în scop de monitorizare și asigurare a securității persoanelor, spațiilor și/sau bunurilor publice/private, inclusiv a bunurilor și proprietatilor imobiliare Flex Financial .

    Cu ajutorul acestui sistem se controlează accesul în incinta birourilor regionale, se asigură securitatea bunurilor și siguranța persoanelor – angajați sau vizitatori, precum și a proprietăților deținute, dar și buna administrare și funcționare a birourilor regionale. În plus, sistemul de supraveghere video ajută la prevenirea, detectarea și investigarea furturilor de echipament sau de bunuri deținute de Flex Financial sau la prevenirea, detectarea și investigarea riscurilor și amenințărilor la adresa tuturor persoanelor care se află în locația supravegheată.

    Prin intermediul sistemului de supraveghere video Flex Financial prelucrează datele dumneavoastră cu caracter personal referitoare la imagini. Sistemul de supraveghere nu are ca scop de prelucrare a imaginilor pentru indexare sau creare de profiluri.

    Durata de stocare a datelor obținute prin intermediul sistemului de supraveghere video este proportională cu scopul pentru care se prelucrează datele, respectiv nu depașește 30 de zile, perioada dupa care înregistrările se șterg prn procedura automata, în ordinea în care au fost înregistrate. în cazul producerii unui incident de securitate (inclusiv a unei încălcări a securității datelor cu caracter personal), durata de păstrare a materialului filmat relevant poate depași limitele normale în functțe de timpul necesar investigării suplimentare a incidentului de securitate.

    Operatorul poate înregistra apelurile telefonice către/de la Operator, purtate de Operator/împuterniciții Operatorului cu dvs. și/sau celelalte Persoane Vizate, indiferent de persoana care a inițiat apelul și poate păstra aceste înregistrări, în baza consimțământului obținut în acest sens și cu respectarea prevederilor legale aplicabile. Înregistrarile astfel obțnute vor fi utilizate de Operator în scopul încheierii și executarii, în conditii optime, a contractelor de credit cu dvs., al investigării anumitor situații apărute în derularea sau în legatură cu acestea, precum și în instanță, ca probe, în cazul unor litigii rezultate din sau în legatură cu contractele respective sau pentru transmiterea acestora către instituțiile sau autoritațile publice, după caz. De asemenea, înregistrările telefonice vor putea fi transmise, în conditiile legii, autoritaților cu atribuții privind apărarea persoanelor, proprietății private și publice, prevenirea, descoperirea și sancționarea infracțiunilor.

    9. Datele mele cu caracter personal vor fi accesibile terților?

    Flex Financial IFN SA nu va dezvălui date parților terțe.

    Următoarele categorii de persoane juridice (numite în continuare generic persoanele), care pot fi împuterniciți pe baza contractelor încheiate cu Operatorul, personane de drept public, autorități publice, operatori asociați, sau operatori independenți, ce pot avea, de asemenea, acces la datele dumneavoastră personale, și anume

    persoanele însărcinate cu activitațile legate de întocmirea, tipărirea, compilarea, livrarea (inclusiv prin mesaje SMS sau prin mijloace electronice) a corespondenței scrise trimise de Operator clienților săi;

    persoanele care, în virtutea unui contract încheiat cu o societate, ofera asistență în legatură cu deservirea și colectarea creanțelor sale de la clienți;

    persoanele către care Operatorul vinde creanțele clienților restanțeri;

    persoanele care, în temeiul unui contract cu Operatorul, ofera asistentă în furnizarea de produse financiare oferite de aceasta din urmă;

    persona care în temeiul unui contract cu Operatorul, oferă serviciul de gestiune soluție electronică de call center.

    autoritați și instituții publice, precum, dar fără a se limita la Banca Națională a României (BNR), Agentța Națională de Administrare Fiscală (ANAF), Ministerul Justiției, Ministerul Administrației și Internelor, Oficiul Național de Prevenire și Combatere a Spălării Banilor (ONPCSB), Agenția Națională de Cadastru și Publicitate Imobiliara (ANCPI), Registrul Național de Publicitate Mobiliara (RNPM), Autoritatea de Supraveghere Financiara (ASF), inclusiv, dupa caz, unitațile teritoriale ale acestora

    notari publici, avocați, executori judecătorești;

    Centrala Riscului de Credit;

    Biroul de Credit și Participanții la sistemului Biroului de Credit;

    societați de asigurare;

    societați de evaluare;

    entitați către care Flex Financial IFN SA a externalizat furnizarea de servicii financiar-bancare.

    BIROUL ISTORIILOR DE CREDIT INFODEBIT SRL și și Participanții la sistemului INFODEBIT.

    Flex Financial IFN SA nu va efectua transferuri de date cu caracter personal catre o țară terța sau o organizatie internationala în afara Uniunii Europene.

    10. Cum vă protejăm datele cu caracter personal?

    Pentru a asigura o protecție adecvată a datelor companiei și a clienților săi, aplicăm toate măsurile organizatorice și tehnice necesare prevăzute în Legea privind protecția datelor cu caracter personal și Regulamentul general privind protecția datelor cu caracter personal.

    Operatorul a creat structuri desemnate pentru a preveni abuzurile și încălcarile securitatii și a numit, de asemenea, un Responsabil cu Protecția Datelor, sustinând procesele legate de protejarea și asigurarea securității datelor dumneavoastră.

    În scopul asigurării unei securitați maxime atunci cand prelucrăm, transferăm și stocăm datele dumneavoastră, putem folosi mecanisme de protecție suplimentare, cum ar fi criptarea, pseudonimizarea, anonimizarea etc.

    11. Datele mele cu caracter personal fac obiectul unei decizii automatizate, inclusiv al profilării?

    11.1. În mod cert, Operatorul va poate prelucra automat datele cu caracter personal, inclusiv profilul dumneavoastra, evaluând comportamentul dumneavoastră, precum și alte concluzii cu privire la diverse aspecte personale care va privesc – în scopul prevenirii fraudelor, ofertei de produse noi și în scopuri de marketing, și anume – pentru ca dumneavoastra sa beneficiati de cele mai potrivite anunțuri și comunicări de marketing, luand în considerare caracteristicile și interesele dumneavoastră personale demonstrate în trecut. În niciunul dintre aceste cazuri, profilarea nu va avea vreun efect semnificativ asupra dumneavoastră.

    11.2. În acest caz, avem obligația de a vă explica logica prelucrării/profilării complet automatizate în cativa pași simpli. Datele cu caracter personal vor fi examinate, în mod agregat și individual, pentru o legatură semnificativa, din punct de vedere statistic, cu evenimentele identificate ca fiind conditii de risc ridicate ale clientului – neplata, frauda. Se selecteaza criterii prin care se efectueaza furnizarea de algoritmi, iar rezultatul este un model matematic, sumar care evaluează probabilitatea de realizare a unora dintre acele riscuri pentru un anumit client. Scopurile unei asemenea prelucrări vor fi încheierea unui contract de credit; având în vedere numărul de cereri de credit și amploarea activitățlor operatorului, evaluarea bonitătii, care este obligatorie în temeiul art 111 și urmatoarele din Regulamentul nr. 20/2009 emis BNR, nu ar fi putut fi efectuata în mod diferit fără a genera întarzieri excesive.

    În afara de cele de mai sus, rețineți că veți fi supus unei prelucrări complet automatizate, în scopul evaluării inclusiv a valorii creditului care va poate fi acordat.

    În acest caz, dacă nu sunteți mulțumit de decizia anunțată, aveți dreptul să solicitați o revizuire a deciziei de către un expert de credit al Operatorului, care deține competențele relevante.

    III. Drepturile dumneavoastră

    În calitate de persoană vizată, ale carei date sunt prelucrate de către Flex Financial IFN SA aveți următoarele drepturile descrise în detaliu în cele ce urmează

    a. Dreptul de acces

    Puteți obține de la Noi confirmarea că prelucrăm datele Dvs. cu caracter personal, precum și informații privind specificul prelucrării cum ar fi: scopul, categoriile de date cu caracter personal prelucrate, destinatarii datelor, perioada pentru care datele sunt păstrate, existența dreptului de rectificare, ștergere sau restrictțonare a prelucrării. Acest drept va permite să obțineți gratuit o copie a datelor cu caracter personal prelucrate.

    Pentru declarații suplimentare, putem aplica o taxa rezonabilă pe baza costurilor administrative. În momentul în care trimiteți o solicitare prin mijloace electronice, vom furniza informațiile, acolo unde este posibil, intr-o formă electronică pe scară largă, cu excepția cazului în care ati solicitat altfel.

    b. Dreptul de acces

    Puteti obtine de la Noi confirmarea ca prelucram datele Dvs. cu caracter personal, precum si informatii privind specificul prelucrarii cum ar fi: scopul, categoriile de date cu caracter personal prelucrate, destinatarii datelor, perioada pentru care datele sunt pastrate, existenta dreptului de rectificare, stergere sau restrictionare a prelucrarii. Acest drept va permite sa obtineti gratuit o copie a datelor cu caracter personal prelucrate.

    Pentru declaratii suplimentare, putem aplica o taxa rezonabila pe baza costurilor administrative. in momentul in care trimiteti o solicitare prin mijloace electronice, vom furniza informatiile, acolo unde este posibil, intr-o forma electronica pe scara larga, cu exceptia cazului in care ati solicitat altfel.

    Pentru declaratii suplimentare, putem aplica o taxa rezonabila pe baza costurilor administrative. in momentul in care trimiteti o solicitare prin mijloace electronice, vom furniza informatiile, acolo unde este posibil, intr-o forma electronica pe scara larga, cu exceptia cazului in care ati solicitat altfel.

    c. Dreptul de a rectifica

    În cazul în care datele dumneavoastră cu caracter personal pe care le prelucrăm sunt incomplete sau incorecte, aveți dreptul ca aceste date sa fie rectificate și completate în orice moment.

    d. Dreptul de ștergere

    Puteți solicita ștergerea datelr dumneavoastră cu caracter personal în urmatoarele cazuri

    datele cu caracter personal nu mai sunt necesare în legatură cu scopurile pentru care au fost colectate sau prelucrate în alt mod;

    vă retrageți consimțământul pe care se bazează prelucrarea și nu exista alte motive legitime pentru prelucrare;

    considerați că datele cu caracter personal au fost prelucrate ilegal;

    datele personale trebuie șterse conform legislației.

    e. Dreptul la restricționarea prelucrării

    Puteți să solicitați restricționarea privind prelucrarea, dacă

    contestați exactitatea datelor cu caracter personal pentru o perioadă care ne permite sa verificăm exactitatea datelor cu caracter personal;

    prelucrarea este ilegală dar nu doriți ca datele cu caracter personal să fie șterse și solicitați restrictționarea utilizării acestora;

    nu mai avem nevoie de datele cu caracter personal în scopul prelucrării, dar le solicitați pentru stabilirea, exercitarea sau apărarea drepturilor dvs.;

    v-ați opus prelucrării , pentru intervalul de timp necesar verificării dacă interesul legitim al operatoruluial depășește drepturrile dumneavoastră, în calitate de persoană vizată.

    f. Dreptul la portabilitatea datelor

    Ne puteți solicita să vă furnizăm datele cu caracter personal ce vă aparțin șipe care le prelucrăm, într-un format structurat, utilizat în mod obișnuit și care poate fi citit în mod automatizat și care poate fi transmis, de exemplu, unei alte entități financiare. Acest lucru se aplică, cu condiția ca

    prelucrarea datelor se bazează pe acordul dumneavoastră;

    prelucrarea se face prin mijloace automatizate.

    g. Dreptul de opoziție

    Puteți sa vă opuneți oricând prelucrărilor în scop de marketing, precum și prelucrărilor bazate pe interesul legitim al Flex Financial, din motive care țin de situația lor specifică;h. Dreptul de a depune o plângere la Autoritatea Naţională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal (A.N.S.P.D.C.P.)

    Avem rugămintea sa ne contactați dacă considerați că am încălcat lege aplicabilă în materie de protecție a datelor cu caracter personal în procesul de prelucrare a datelor dumneavoastră cu caracter pesonal si, care a avut ca urmare încălcarea drepturilor pe care le dețineti. De asemenea în situația în care considerați că v-au fost încălcate drepturile: aveți dreptul de a depune o plângere la Autoritatea Națională pentru Protecția Datelor cu Caracter Personal, avand urmatoarele date de contact B-dul G-ral Gheorghe Magheru, nr. 28-30, Sector 1, București, adresa de e-mail: [email protected], phone: 004-031/805.92.11, website: https://www.dataprotection.ro/.

    Trebuie să luați în considerare faptul ca furnizarea de date cu caracter personal este voluntară și necesară pentru încheierea unui contract cu Operatorul. În cazul în care nu veți furniza datele cu caracter personal, Operatorul nu va putea să vă ofere un produs sau un serviciu.

    Flex Financial va răspunde sesizărilor dumneavoastră, în termen de 30 de zile calendaristice de la transmiterea acestora. Termenul de răspuns poate fi prelungit printr-o informare. Pri decizia noastră, furnizam sau refuzăm accesul și/sau informațiile cerute de catre solicitant, dar întotdeauna justificăm răspunsul nostru.

    Cererile privind exercitarea drepturilor dumneavoastră se depun

    în persoană sau, de către un împuternicit care a fost autorizat, în mod expres de dumneavoastră, printr-o împuternicire notarială, în oricare dintre birourile Operatorului.

    în format electronic, prin e-mail [email protected]

    prin apelare telefonica la nr. 021 09639

    Exercitarea drepturilor este gratuită și acoperă toate datele structurate și nestructurate, precum și toate bazele de date suportate de catre Operator.

    Sunt permise excepții de la perioada de timp destinată să satisfacă drepturile și gratuitatea în cazul solicitărilor acelorași clienți de date cu o frecvență mai mare de 3 ori pe an și care necesita mobilizarea unei resurse administrative semnificative din partea Operatorului.

    În acest caz, putem impune o taxa rezonabilă pentru a ține cont de costurile administrative suportate.

    În cazul în care persoana vizată depune o cerere pe cale electronică, informațiile se furnizează, dacă este posibil, tot pe cale electronică, cu excepția cazului în care persoană vizată nu a solicitat altfel.

    Atunci când Operatorul are suspiciuni rezonabile cu privire la identitatea persoanei fizice care solicită exercitarea drepturilor sale în temeiul acestei secțiuni, persoana direct responsabilă se va consulta imediat cu responsabilul cu protecția datelor în vederea identificării clienților.

    De asemenea, trebuie sa luați în considerare faptul ca retragerea consimțământului pe care l-ați furnizat, nu afectează legalitatea prelucrării datelor dumneavoastră cu caracter personal înainte de o astfel de retragere. în ciuda consimțământului retras, datele dumneavoastră cu caracter personal pot fi prelucrate de către Operator, în masura în care există motive pentru prelucrarea datelor.

    În conformitate cu legile aplicabile privind protecția datelor cu caracter personal, aveți drepturile specificate mai jos și ne-am obligat să răspundem fiecărei solicitări în termen de o lună de la primirea solicitării fără o taxa suplimentară. În cazul unor dificultăți în ceea ce privește îndeplinirea la timp a acestor solicitări, termenul poate fi prelungit cu încă 2 luni, din care veți fi notificat în termen de o lună de la primirea cererii.

    IV. Informații privind prelucrarea datelor personale în Sistemul Biroului de Credit

    Datele dumneavoastră cu caracter personal, colectate prîn cererea și contractul de credit incheiat cu FLEX FINANCIAL precum și date privind creditul acordat, urmează să fie raportate în Biroul de Credit S.A. (dupa 30 de zile de la data scadenței, termen calculat fără a fi luată în calcul ziua scadenței și, respectiv, ziua raportării în Biroul de Credit) în scopul monitorizării comportamentului financiar de către participanți și actualizării informațiilor aferente creditului înregistrate pe numele dumneavoastră, în conformitate cu prevederile legale.

    1. Datele de identificare ale operatorilor

    ”Flex Financial”, cu sediul în Bucuresti, Sector 3, Sos. Mihai Bravu nr.510A, et.2 și Biroul de Credit S.A., persoana juridică română cu sediul în Bucuresti, str. Sfanta Vineri, nr. 29, etaj 4, sector 3, în calitate de operatori asociati, prelucreaz datele dumneavoastră cu caracter personal cu bună credință, în mod echitabil și transparent, în scopuri determinate și legitime, conform prevederilor Regulamentului (UE) nr. 679 dîn 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulatie a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul).

    Biroul de Credit SA este entitatea de drept privat care administrează Sistemul Biroului de Credit, în care sunt prelucrate datele cu caracter personal în legatura cu activitatea de creditare desfasurata de Participanți.

    Participanții la Sistemul Biroului de Credit sunt instituții de credit, instituții financiare nebancare, societăți de asigurari și societăți de recuperare creanțe, care au semnat un Contract de Participare cu Biroul de Credit.

    2. Temeiul legal și scopul prelucrării

    „Flex Financial” și Biroul de Credit prelucrează datele dvs. cu caracter personale în baza interesului legitim al Participantilor și al Biroului de Credit pentru desfasurarea unei activitati de creditare responsabile, în conditiile protejarii, facilitarii accesului la creditare și prevenirii indatorării excesive a persoanelor vizate, respectării cadrului legal referitor la evaluarea bonitătii și la reducerea riscului de credit, precum și prevenirii utilizării sistemului financiar-bancar pentru desfașurarea unor activitatț contrare legii.

    „Flex Financial” are obligația, conform reglementărilor legale în vigoare, să evalueze capacitatea dvs. de rambursare a creditului, înainte de încheierea unui contract de credit și pe parcursul derulării acestuia. În acest scop, „Flex Financial” prelucrează informațiile indicate la punctul (4), înregistrate pe numele dvs. în evidențele proprii și le transmite catre Biroul de Credit în vederea prelucrarii de către aceasta instituție și a consultării acestora de către oricare Participant, în scopul inițierii sau derulării unei relații de creditare, precum și asigurării produselor de tip credit.

    3. Obligația furnizării datelor și consecințele nerespectării acesteia

    Furnizarea datelor dvs. cu caracter personal este necesară în scopul menționat la punctul (2). Refuzul de a furniza datele dvs. personale, necesare realizarii scopului mentionat mai sus, va conduce la imposibilitatea „Flex Financial” de a-și îndeplini obligațiile legale în legatură cu acordarea creditului.

    4. Categorii de date cu caracter personal prelucrate în Sistemul Biroului de Credit

    date de identificare ale persoanei vizate: numele, prenumele, codul numeric personal sau CUI pentru persoane fizice autorizate sau CIF pentru persoanele fizice care desfasoară profesii liberale sau cod țară și serie/număr pașaport pentru persoanele nerezidente, adresa de domiciliu/reședința, numărul de telefon, data nașterii,;

    date referitoare la angajator: numele și adresa angajatorului, data înscrierii acestei informații, CUI;

    date referitoare la produsele de tip credit solicitate/acordate: tipul și denumirea Participantului, tipul de produs, starea produsului/contului, data acordarii, durata contului, sumele acordate, sumele datorate, data actualizării, valuta, frecvența plaților, suma platită, rata lunară, sumele restante, numărul de zile de întârziere, data primei restante, categoria de întârziere, data ultimei plați;

    date referitoare la evenimente care apar în perioada de derulare a produsului de tip credit, cum ar fi cele referitoare la restructurarea/refinantarea, darea în plată, cesiunea contractului de credit, cesiunea creanței;

    date referitoare la relatiile cu alte conturi: informații referitoare la produse de tip credit la care persoana vizată are calitatea de codebitor si/sau garant;

    date referitoare la insolvența: informații referitoare la persoanele vizate față de care s-a deschis o procedură de insolvențăa;

    numărul de interogări: indic numărul de Rapoarte de Credit eliberate de Biroul de Credit, la solicitarea unuia sau mai multor Participanți.

    În procesul de analizp a cererii dvs. de credit „Flex Financial IFN SA” va solicita Biroului de Credit eliberarea unui Raport de Credit, cu sau fara FICO® Score, pentru a verifica daca va încadrați în gradul de îndatorare stabilit prîn lege și daca aveți capacitatea de a rambursa creditul. Pentru obținerea Raportului de Credit, „Flex Financial IFN SA” va transmite la Biroul de Credit numele, prenumele și codul numeric personal.

    Ulterior acordrii creditului, „Flex Financial IFN SA” va transmite la Biroul de Credit datele dvs. personale prevazute la punctele a)-f). Aceste informații sunt puse în comun cu ceilalți Participanți, în cadrul Sistemului Biroului de Credit, și sunt utilizate în scopul menționat la pct. 2.

    Capacitatea dvs. de a rambursa datoriile la scadența poate fi verificată periodic, ulterior acordarii creditului, inclusiv prin obținerea de Rapoarte de Credit sau prin utilizarea Serviciului Alerte.

    În cazul în care, în perioada de derulare a creditului acordat, veți întârzia la platăratelor mai mult de 30 de zile calendaristice de la data scadenței, „Flex Financial IFN SA” va transmite la Biroul de Credit informații referitoare la sumele restante, categoria de întarziere, data primei restante numai dupa notificarea dvs., cu cel putin 15 zile calendaristice înainte, realizată în scris, prin telefon, SMS, e-mail sau prin alt mijloc de comunicare electronică.

    5. FICO® Score de la Biroul de Credit

    Datele cu caracter personal prevazute la punctul (4) pot fi prelucrate de catre Biroul de Credit, inclusiv pentru a calcula, la solicitarea Participantilor, FICO® Score de la Biroul de Credit.

    Participantii pot utiliza FICO® Score de la Biroul de Credit în scopul reducerii riscului de credit asociat unui debitor/potential debitor.

    FICO® Score de la Biroul de Credit este un numar cuprins intre 300 și 850, obtinut în urma procesului statistic care prelucreaza informatiile inregistrate de Participanti în Sistemul Biroului de Credit și indica probabilitatea ca persoana vizata sa-si plateasca în viitor ratele la timp. Principalele cauze care au determinat scaderea FICO® Score de la Biroul de Credit sunt afisate sub forma codurilor-motiv.

    FICO® Score de la Biroul de Credit ia în calcul urmatoarele elemente ce confera predictibilitate: istoricul de plata, datoria curenta, durata contului/conturilor de credit (numarul mediu de luni de la acordarea creditelor), cererea de noi credite (numarul de interogari și creditele acordate în ultimele 6 luni), mix-ul de credit (tipuri de credite acordate), varsta persoanei vizate. Influenta acestor elemente asupra valorii FICO® Score de la Biroul de Credit poate varia în functie de informatiile inregistrate la Biroul de Credit pentru fiecare persoana vizata.

    FICO® Score de la Biroul de Credit reprezinta un instrument de analiza cu grad ridicat de predictibilitate care, alaturat datelor dîn Raportul de Credit și informatiilor obtinute de Participanti din alte surse, concura la evaluarea corecta a bonitatii persoanei vizate în vederea incheierii/derularii contractului de credit.

    6. Destinatarii datelor

    Datele cu caracter personal inregistrate în Sistemul Biroului de Credit sunt dezvaluite Participantilor, la cerere, în scopul mentionat la punctul (2).

    Datele cu caracter personal prelucrate în Sistemul Biroului de Credit nu vor fi dezvaluite tertilor, cu exceptia autoritatilor și institutiilor publice, conform competentelor acestora și a legislatiei aplicabile, cum ar fi Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal, Banca Nationala a Romaniei, Autoritatea Nationala de Integritate, instantele judecatoresti, notarii publici, executorii judecatoresti, organele de cercetare penala.

    7. Perioada de stocare

    Datele cu caracter personal sunt stocate la Biroul de Credit și dezvaluite Participantilor timp de 4 ani de la data actualizarii, cu exceptia datelor solicitantilor de credit care au renuntat la cererea de credit sau carora nu li s-a acordat creditul, care sunt stocate și dezvaluite Participantilor pentru o perioada de 6 luni.

    8. Drepturile persoanelor vizate privind prelucrarea datelor cu caracter personal

    În calitate de persoana vizata, va puteti exercita drepturile prevazute de Regulament, astfel

    a. dreptul de acces la date se poate exercita

    printr-o solicitare scrisa, semnata, transmisa prin posta la Biroul de Credit, sau

    prin accesarea în mod securizat a site-ului Biroului de Credit (www.birouldecredit.ro), sau

    personal sau pe cale electronica, la Participantul care detine calitatea de creditor/potential creditor al dvs.

    Totodata aveti dreptul de a obtine, la cerere, la momentul comunicarii deciziei de creditare, o copie a Raportului de Credit emis de Biroul de Credit, care a fost utilizat de catre „Flex Financial IFN SA” în analiza cererii de credit;

    b. dreptul de rectificare a datelor,

    c. dreptul de stergere a datelor,

    d. dreptul la restrictionarea datelor,

    e. dreptul de a se opune prelucrarii, pot fi exercitate

    prin accesarea în mod securizat a site-ului Biroului de Credit (www.birouldecredit.ro), sau

    personal sau pe cale electronica, la Participantul care detine calitatea de creditor/potential creditor al persoanei vizate.

    f. dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale automatizate, inclusiv profilare;

    g. dreptul de a va adresa Autoritatii Nationale pentru Supravegherea Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal și justitiei.

    9. Datele de contact ale responsabililor cu protectia datelor sunt:

    Pentru Participant – adresa de e-mail: [email protected]

    Pentru Biroul de Credit – adresa de e-mail: [email protected]

    [1]“terta parte” inseamna o persoana fizica sau juridica, o autoritate publica, o agentie sau un organism, altul decat persoana vizata, operator, procesator și persoanele care, sub directa autoritate a operatorului sau a procesatorului, sunt autorizate sa proceseze date cu caracter personal (articolul 4, § 10 din GDPR).

    V. Informații privind prelucrarea datelor personale în SISTEMUL INFODEBIT

    Datele de identificare a operatorilor

    FLEX FINANCIAL IFN SA cu sediul în București, Sectorul 3, Șoseaua Mihai Bravu, Nr. 510A, Etaj 2, CUI 36277445, și BIROUL ISTORIILOR DE CREDIT INFODEBIT S.R.L. cu sediul în București, Sector 2, Strada Delea Veche, Nr.24, Corp A, Etaj 3, CUI 46385851, prelucrează datele dumneavoastră cu caracter personal pentru scopurile și în condițiile detaliate mai jos în calitate de operator asociați.

    Scopurile prelucrării datelor dumneavoastră

    Datele dumneavoastră sunt prelucrate în interesul legitim al operatorilor asociați, FLEX FINANCIAL IFN SA, BIROUL ISTORIILOR DE CREDIT INFODEBIT SRL, precum și a participanților la sistemul acestora. Participanții pot fi Bănci, Instituții Financiare Nebancare, persoane juridice de drept privat, care au un contract cu BIROUL ISTORIILOR DE CREDIT INFODEBIT SRL pentru a raporta și verifica informații relevante verificării bonității dumneavoastră.

    Datele dumneavoastră sunt necesare realizării unei verificări responsabile a bonității precum și a gradului de îndatorare a dumneavoastră, astfel încât să putem facilita un proces de creditare cât mai echitabil, precum și realizarea promptă a obligațiilor legale în materie de reducere a riscului de creditare și prevenirea potențialelor fraude a sistemului financiar-bancar. Este important de menționat că FLEX FINANCIAL IFN SA are o obligație legală de a realiza o verificare cuprinzătoare a aspectelor relevante bonității clientului anterior oferirii produselor financiare solicitate, activitate realizată prin prelucrarea datelor dumneavoastră de către operatorii asociați în cadrul sistemului Infodebit. FLEX FINANCIAL IFN SA va solicita din partea BIROULUI ISTORIILOR DE CREDIT INFODEBIT S.R.L. un raport în cadrul analizei cererii dumneavoastră, acest raport va evidenția aspectele menționate anterior precum gradul de îndatorare și capacitatea de a rambursa creditul solicitat. Ulterior acordării creditului, pentru a menține informațiile aferente dumneavoastră actualizate FLEX FINANCIAL IFN SA va transmite informațiile menționate în următoarea secțiune către BIROUL ISTORIILOR DE CREDIT INFODEBIT S.R.L.

    În mod alternativ datele dumneavoastră pot fi de asemenea transmise către sistemul Infodebit ulterior fazei inițiale contractării creditului dumneavoastră în situația modificării bazei de date pentru verificarea bonității clienților la sistemul Infodebit, și în consecință transmiterea informațiilor relevante determinării acestei bonități. Datele dumneavoastră nu vor fi transmise ori stocate peste perioada de retenție menționată inițial, de asemenea drepturile dumneavoastră în legătură cu aceste date pot fi exercitate în continuare către operator.

    Datele cu caracter personal prelucrate în scopurile descrise

    Pentru a realiza scopurile descrise mai sus, prelucrăm următoarele tipuri de date cu caracter personal:

    Numele, prenumele, datele de contact, CNP-ul /CUI (în cazul PFA-urilor), data nașterii, adresa de domiciliu, reședința, serie și număr pașaport;

    Numele și adresa angajatorului;

    Detalii despre produse financiare contracte în trecut, în calitate de titular, codebitor sau garant, precum și emitentul acestora, sumele datorate, data acordării, valuta, frecvența plăților, întârzieri în plăți, data ultimei plăți, data restanțelor, durata contului;

    Date despre evenimente intervenite în timpul sau ulterior contractării produselor financiare, spre exemplu cesiunea de creanță, darea în plată, insolvența, restructurarea sau refinanțarea produselor.

    Cât timp vom stoca datele dumneavoastră

    În general vom șterge datele dumneavoastră cu caracter personal după o perioadă de 5 ani de la colectarea și înregistrarea acestora în sistem pentru evaluarea bonității. În situațiile de respingere a creditului ori de retragere a cererii de credit acestea vor fi prelucrate pentru o perioadă de 6 luni de la colectarea acestora.

    Cine are acces la datele dumneavoastră

    Vom dezvălui datele dumneavoastră cu caracter personal numai în măsura în care acest lucru este strict necesar pentru atingerea scopului urmărit. Categoriile de persoane care pot avea acces la datele dumneavoastră sunt Participanții la sistemul Infodebit, autoritățile abilitate să solicite informații precum instanțele judecătorești, executorii judecătorești, Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal, Banca Națională a României, Autoritatea Națională de Integritate, organele de cercetare penală.

    Procesele decizionale automate și crearea de profiluri

    Prelucrarea datelor cu caracter personal pentru a putea calcula nivelul de bonitate, gradul de îndatorare și capacitatea de a rambursa creditul respectiv implică crearea unor profiluri specifice fiecărui client care iau în considerare datele menționate anterior, fiind un proces automatizat astfel încât rezultatele să poată fi puse la dispoziția Participanților, iar în consecință să faciliteze procesul de creditare atât clienților cât și participanților. Acest proces este necesar pentru realizarea verificărilor și atingerea scopurilor menționate anterior, în cazul în care doriți să vă exprimați dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale automatizate vă puteți exercita acest drept printr-o solicitare scrisă trimisă la adresa FLEX FINANCIAL IFN SA, București, Sectorul 3, Șoseaua Mihai Bravu, Nr. 510A, Etaj 2, ori la adresa de e-mail [email protected].

    Aceste procese decizionale automate și profiluri sunt utilizate pentru a crea diferite tipuri de rapoarte ce utilizează datele menționate anterior astfel încât să ofere informații relevante despre scorul unei persoane raportat la capacitatea de rambursare și riscul prezentat de către aceasta. La cererea FLEX FINANCIAL IFN SA, BIROUL ISTORIILOR DE CREDIT INFODEBIT SRL poate realiza atât rapoarte de tipul FICO® Score cât și alte tipuri de modele statistice dezvoltate intern care relevă aspectele descrise mai sus.

    Drepturile dumneavoastră

    Ca persoană vizată aveți drepturi legale specifice cu privire la datele cu caracter personal pe care le colectăm de la dumneavoastră:

    Dreptul la rectificare: Poți obține de la noi rectificarea datelor cu caracter personal care te privesc. Facem eforturi rezonabile pentru a păstra datele cu caracter personal -care sunt utilizate continuu și care sunt în posesia sau controlul nostru- exacte, complete, actuale și relevante, pe baza celor mai recente informații disponibile pentru noi.

    Dreptul la restricție: Puteți obține de la noi restricția de prelucrare a datelor cu caracter personal, dacă:

    contestați corectitudinea datelor cu caracter personal pentru perioada în care noi trebuie să verificăm exactitatea,

    prelucrarea este ilegală și solicitați restricționarea prelucrării mai degrabă decât ștergerea datelor cu caracter personal,

    nu mai avem nevoie de datele dumneavoastră cu caracter personal, dar dumneavoastră le solicitați pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept, sau

    vă opuneți prelucrării în perioada în care verificăm dacă motivele noastre legitime au întâietate față de ale dumneavoastră.

    Dreptul de acces: Ne puteți cere informații cu privire la datele cu caracter personal pe care le deținem despre dumneavoastră, inclusiv informații cu privire la ce categorii de date cu caracter personal avem în posesie sau control, pentru ce sunt folosite, de unde le-am colectat, dacă nu sunt colectate în mod direct și cui i-au fost dezvăluite, dacă este cazul. Puteți obține un exemplar de la noi, gratuit, conținând datele cu caracter personal pe care le deținem despre dumneavoastră. Ne rezervam dreptul de a percepe o taxă rezonabilă pentru fiecare exemplar suplimentar solicitat.

    Dreptul la ștergere: puteți obține de la noi ștergerea datelor cu caracter personal, în cazul în care:

    datele dumneavoastră personale nu ne mai sunt necesare în raport cu scopurile pentru care au fost colectate sau sunt prelucrate în alt mod;

    aveți dreptul de a vă opune prelucrării ulterioare a datelor cu caracter personal (a se vedea mai jos) și să exercitați acest drept de obiecție la prelucrare;

    datele cu caracter personal au fost prelucrate în mod ilegal;

    cu excepția cazului în care prelucrarea este necesară:

    în vederea îndeplinirii unei obligații legale care necesită prelucrarea de către noi;

    în special pentru cerințele legale de păstrare a datelor;

    pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept.

    Dreptul de opoziție: Puteți obiecta - în orice moment - la prelucrarea datelor cu caracter personal cu condiția ca prelucrarea să nu se bazeze pe consimțământul dumneavoastră, ci pe interesele noastre legitime sau cele ale unei terțe părți. În acest caz, nu vom mai procesa datele cu caracter personal, dacă nu putem demonstra motive întemeiate, legitime și un interes major pentru prelucrarea sau pentru constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept.

    Dreptul de a depune o plângere: În cazul unei pretinse încălcări a legislației în vigoare privind confidențialitatea, puteți depune o plângere la autoritatea de supraveghere pentru protecția datelor.

    Date de contact: Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal.

    Adresă: B-dul G-ral. Gheorghe Magheru 28-30, Sector 1, cod poștal 010336, București, România Email:

    Având în vedere volumul foarte mare și complexitatea solicitărilor, termenul de răspuns pentru solicitarile formulate în baza Regulamentului 679/2016 se prelungește cu 60 de zile.

    Avem rugamintea de a înțelege prelungirea termenului de răspuns cu 60 de zile pentru analizarea solicitării dumneavoastră și în vederea formulării unui raspuns complex și complet.

    Vă mulțumim pentru întelegere!

    Ultima actualizare Noiembrie 2024

    Suma: 3,500 ron
    Perioada: 25 saptamani